Saturday, March 1, 2008

Τραγούδια αγάπης

Με χαρά συμμετάσχω σε δεύτερο παιχνίδι! Μahler76 σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση!

Τι ακριβώς ψάχνουμε... ένα ή δύο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες 'σ'αγαπώ' στο ή στη σύντροφό σου ή σε κάποιον-α που σε ενδιαφέρει. Στην περίπτωση των δύο τραγουδιών, το ένα πρέπει να ερμηνεύεται από άντρα και το άλλο από γυναίκα.

Mahler... με έβαλες σε σκέψεις! Θεωρώ πως το 'σ'αγαπώ', όπως έγραψες κι εσύ, το προδίδουν τα μάτια μας, πριν καν το πούμε...Σίγουρα όμως, η κατάλληλη (μουσική) ατμόσφαιρα εκείνη στιγμή είναι απαραίτητο συμπλήρωμα! Οπότε... αφού σκέφτηκα πολλά κομμάτια που θα ταίριαζαν σε μια τέτοια περίσταση, κατέληξα σε ένα ελληνικό και... δύο ξένα (βγήκα λίγο εκτός, αλλά... είναι και το θέμα τέτοιο...)

Από τα ελληνικά, διαλέγω ένα πολύ αγαπημένο:

Ερωτική εξομολόγηση , Ριφιφί

Σε ξένο ρεπερτόριο:

To the moon and back , Savage Garden
I've got to see you again , Norah Jones

Και ένα τελευταίο (mahler το ξέρω, είναι το 4ο, αλλά δε μπορώ να μην το αναφέρω), το οποίο δεν θεωρώ τόσο τραγούδι, όσο υπέροχα μελωδικό ποίημα (άρα δεν πιάνεται, χιχι):

Νατάσα, Υπόγεια Ρεύματα

Δυστυχώς δεν το βρήκα στο youtube, αλλά παραθέτω τους στίχους για να πάρετε μια γεύση:

Στίχοι: Υπόγεια Ρεύματα
Μουσική: Υπόγεια Ρεύματα
Πρώτη εκτέλεση: Υπόγεια Ρεύματα


Λακούβες που δεν παίζονται στου ονείρου μου τους δρόμους.
Χαμόγελο μεταξωτό.
Μ' αρέσει το άγγισμά σου.
Μ' αρέσει το ασημόδετο γλυκό αγκάλιασμά σου.

Και θέλω θάλασσες του Απρίλη μου.
Αρμύρα απ' της ψυχής σου την πηγή
Αρμύρα απ' της καρδιάς σου την πηγή.
Θέλω να θες τα πάντα.

Πρωί σε λεν Αυγερινό, το βράδυ Αποσπερίτη.
Ασημαχτίδα της ψυχής, σε λέω Αφροδίτη.

Πλέω σε λίμνες τ' ουρανού και περπατώ μονάχος
στην πόλη τη βαμμένη μου
Και κρύβω τέτοιο πάθος

Λαμπύρισμα στις κόκκινες ανταύγειες των μαλλιών σου
Θέλω ν' ακούς
και θα σου πω τα λόγια της ψυχής μου
και θα στη στείλω μια βραδιά να κοιμηθεί μαζί σου.

Μακριά απ' τις γκρίζες λάμψεις μου
Χρόνε μου ψυχοφθόρε
Σε χαιρετώ
Λαμπρό αστέρι της αυγής
Τρανέ εωσφόρε...

Θέλω φωτιά



Όσοι και όσες θέλετε να ανοίξετε μια χαραμάδα την καρδιά σας, είστε οι επόμενοι να απαντήσετε στο παιχνίδι!


7 comments:

mahler76 said...

Και τα τρία τραγούδια καταπληκτικά. όμως αυτό που με άφησε μαλάκα ήταν το τραγούδι των Ριφιφί. Υπέροχο. Καλή σου μέραααααααα

tovenito said...

αυτό με τους ριφιφί έχει γίνει εθνικός ύμνος για πολλούς!

b|a|s|n\i/a said...

όταν αγαπάς και δη πολύ και με τσάμικο το λες το σ'αγαπώ...:)
καλησπέρα

mmexer said...

Όλα υπέροχα... αλλά θα πρωτοτυπήσω και γω όπως και οι άνωθεν σχολιαστές!

Αυτό των Ριφιφί πραγματικά... αναμνήσεις απ' τα παλιά! Κάπου είχα βρει και το βίντεοκλιπ και το κατέβασα! Δεν φαντάζεσαι τον ενθουσιασμό μου χαχαχα

tulipa nera said...

mahler καλημέρα και σε σένα! Την πρώτη φορά που το άκουσα, έμεινα κι εγώ... Χαίρομαι που σου άρεσε!

tovene592 δεν το ήξερα πως είναι τόσο γνωστό!

b|a|s|n\i/a συμφωνώ απόλυτα! Μπορείς να το πεις με πτόσους τρόπους... και συχνά πιο εύκολα από ότι με τις λέξεις... Καλησπέρα και σε σένα!

mmexer δεν ήξερα καν αν έχει κυκλοφορήσει videoclip, το έψαξα για να σας το ανεβάσω στο κείμενο. Και χάρηκα κι εγώ πολύ που το βρήκα. Περιττό να πω πόσες φορές το έχω δει... Είναι εύκολο μήπως να μου το στείλεις;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

"...χαραμάδα την καρδιά σας..."
M' AΡΕΣΕ ΑΥΤΟ...
Πολύ όμορφη ανάρτηση με ωραίες μουσικές επιλογές.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mmexer said...

Είναι τεράστιο το αρχείο... Δεν ξέρω πως να στο στείλω... μπρείς να το κατεβάσεις εδώ... Αν δεν τα καταφέρεις θα το κάνω share στο rapidshare :)

http://dimitrisdimitrakas.gr/bands/rififi/