Friday, February 8, 2008

πρωινή έκπληξη

Σήμερα το πρωί ξύπνησα πολύ ευδιάθετη. Βγήκα έξω στο κηπάκι μου και κοίταξα ένα ένα όλα τα φυτά. Τα αγαπώ και το ξέρουν, γι'αυτό και πηγαίνουν καλά. Μόνο μια ζαρντινιέρα ήταν άδεια μέχρι τώρα, νόμιζα πως οι βολβοί που είχα φυτέψει είχαν μουχλιάσει. Καθώς πλησίασα, πρόσεξα μια πράσινη μυτούλα που ξεπρόβαλλε δειλά από το χώμα. Ήταν μια από τις τουλίπες μου, που θέλησε να ξανανταμώσουμε και αυτή την άνοιξη.

Μικρά, απλά πράγματα που με κάνουν να χαμογελώ και με γεμίζουν αισιοδοξία.

9 comments:

tovenito said...

είναι αυτό που λένε ότι η ευτυχία βρίσκεται στα μικρά και απλά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!

KitsosMitsos said...

Καλησπέρα. Η άνοιξη ζυγώνει! Αυτό είναι από τα πρώτα μηνύματα - και ας είμαστε στη μέση του χειμώνα.
Μακάρι να ανθίσει να χαρείς ακόμη περισσότερο.

iLiAs said...

..αισιόδοξο μήνυμα..αισιοδοξία στη ζωή σου! :)
..άντε ν' αρχίσουν οι ζέστες σιγά-σιγά.
Καλο σαββατοκυριακο τουλίπα :)

Εvgenia Tr said...

ωραία να περιποιείσαι κάτι κ να αποδίδει "καρπούς"

:)

Είδωλο said...

H ανοιξη ζυγωνει ολα τα πραγματα κανουν τον κυκλο τους και εμενα ο χρονος περναει μεσα απο τα χερια μου

tzotza said...

αυτο που αγαπας συνηθως σου το δειχνει με το δικο του τροπο το ευχαριστω του..
το καλο πραγμα με τα φυτα ειναι πως δεν ζητανε και πολλα σαν ανταλλαγμα..απλα unconditional love..
με τους ανυρωπους ειναι τα δυσκολα..

καλο σ/κ!
φιλια
:)

Σοφία said...

Δεν είναι τέλεια όταν ανθίζουν τα λουλούδια; Η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή :-)

mahler76 said...

Το να χαμογελάς με κάτι τόσο απλό αλλά και συνάμα τόσο συγκλονιστικό όπως το ξεκίνημα της ζωής (έστω ενός άνθους) είναι τόσο υπέροχο.

tulipa nera said...

tovene592 καλωσήλθες! Μικρά πράγματα με μεγάλη αξία, 'διαμαντάκια' που μας χαρίζουν κάτι από τη λάμψη τους...

kitsomitso την περιμένω πώς και πώς την άνοιξη! Όταν ανθίσουν τα λουλούδια- ελπίζω και η τουλίπα- θα ανεβάσω φωτογραφίες κι εδώ να σας τα δείξω :))

ilia μου η δύναμή της να βλαστήσει μου δίνει κι εμένα δύναμη!

ευγενία μου προσπαθώ να τα φροντίζω, όσο μπορώ. Τα ανθάκια τους είναι η μεγαλύτερή μου ανταμοιβή

x-ouranoy από όσα διάβασα μάλλον κι εσύ ανοίγεις ένα νέο κύκλο... Καλό ξεκίνημα!

tzotza μου αυτό ξαναπές το. Οι άνθρωποι συνήθως ζητάμε πολλά... αλλά δίνουμε τα ελάχιστα.

σοφία κι εμένα μ'αρέσει η άνοιξη, η φύση εμφανίζεται σε όλο της το μεγαλείο!

mahler76 καλωσήλθες κι εσύ στην παρέα! Σήμερα πάλι κάτι ανέβασε τη διάθεσή μου στα ύψη: το τραγούδι που ανέβασες. Το έχω ακούσει κι εγώ δεν ξέρω πόσες φορές!