Tuesday, February 19, 2008

Για όλους όσους αγαπούν τα ζώα

Βρήκα ένα ενδιαφέρον link , με γλυκύτατα πλασματάκια που περιμένουν μια ζεστή αγκαλιά! Ας μην ξεχνάμε, ωστόσο, πως τα ζώα θέλουν όχι μόνο την αγάπη μας, αλλά και υπευθυνότητα. Καλύτερα να το σκεφτούμε σοβαρά προτού υϊοθετήσουμε ένα κατοικίδιο, ώστε να μην κινδυνέψει αργότερα μια ψυχή να καταλήξει στο δρόμο...

Είναι στο χέρι μας να έχουν μια καλύτερη τύχη!

Update: είχατε δίκιο για το link, νομίζω το διόρθωσα! Για τσεκάρετε τώρα... αν δε σας βγει ούτε τώρα, η διεύθυνση είναι http://strayshelp.blogspot.com/

11 comments:

Είδωλο said...

Πολυ καλη δουλεια αυτου που αποφασισε να δημιουργησει το εν λογω blog αλλα τι να το κανεις?
ειναι δυσκολοι καιροι για πριγκηπες..

mahler76 said...

Τουλίπα μου το λινκ δε μου δουλεύει εμένα...

iLiAs said...

..είναι ευθύνη που όταν την αναλαμβάνουμε πρέπει να είμαστε συνεπείς :)

Καλο βράδυ τουλίπα :)

b|a|s|n\i/a said...

αφοσίωση θέλει, χρόνο και υπευθυνότητα, σα να έχεις ένα μωρό παιδί που δε μεγαλώνει ποτέ, και θα πω την παράνοιά μου πόσες φορές έχω σκεφτεί να μου απαντήσει κάτι ο δικός μου στις ερωτήσεις μου...

tovenito said...

ούτε σε μένα λειτουργεί το link

tulipa nera said...

x-oyranoy δύσκολοι πράγματι, μικροί πρίγκηπες όμως συνεχίζουν να υπάρχουν
:)

mahler76 ελπίζω να το διόρθωσα τώρα...

ilia μου καλό σου βράδυ!

b|a|s|n\i/a το έθεσες πολύ όμορφα, έτσι ακριβώς το βλέπω κι εγώ!

tovene592 κάτι τροποποίησα, θα λειτουργήσει αυτή τη φορά, δε μπορεί...

Καληνύχτα σε όλη την παρέα! Φιλιά!

Pastaflora said...

Πριν από 4 μήνες είχα τη σπάνια χαρά να υιοθετήσει την οικογένειά μας ένας γλυκύτατος αδέσποτος γατούλης (τον οποίο αν και αλλεργική αποφάσισα να τον κρατήσουμε μέσα στο σπίτι). Την ίδια εποχή παλεύαμε με μια φιλόζωη κυρία να δώσουμε κάποια γατάκια για υιοθεσία μέσω αγγελιών σε εφημερίδες. Γολγοθάς!
Μακάρι να γίνει ένα θαύμα και να μην υπάρχουν πια αδέσποτα μουσουδάκια. Αχ, χάθηκε να βρω ένα μαγικό λυχνάρι με ένα φιλόζωο τζίνι;

Dream_Rider said...

Η φροντίδα ενός ζώου είναι πολύ μεγάλη ευθύνη. Κάθε συνειδητοποιημένος άνθρωπος εύκολα θα την αντιστοίχιζε με αυτήν της φροντίδας ενός μικρού παιδιού. Όταν όμως τα ζώα αυτά γίνονται δώρα, μόδα, στυλ και τόσα άλλα, είμαστε μπροστά στη ρίζα ενός προβλήματος με δύσκολη λύση...

Καλημέρα!

tulipa nera said...

pastaflora μου καλησπέρα, καλωσήρθες! Πολύ τυχερή είσαι! Και μ'αρέσει ο τρόπος που το βλέπεις, συμφωνώ. Τα ζώα μας υϊοθετούν... Αν βρεις το τζίνι, κι εγώ θα'θελα να κάνω μια ευχή.

Δεν ξέρω αν έχεις υπόψη τη στήλη του περιοδικού Ε, της Ελευθεροτυπίας. Εκεί υπάρχουν πολλές αγγελίες για ζώα προς υϊοθεσία, μπορεί να σου φανεί χρήσιμο...

dream_rider τόσα ζώα που τα 'αγοράζουν' και έπειτα από λίγο τα πετούν στο δρόμο επειδή... έχουν ανάγκες(!) και δεν είναι διακοσμητικά στοιχεία... Νοσεί η κοινωνία μας με τέτοιες νοοτροπίες...

Φιλιά!

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Καλημέρα tulipa nera, μπράβο σου που γράφεις για τέτοια θέματα.

tulipa nera said...

Καλησπέρα γιώργο, καλωσήλθες στο blogόσπιτό μου!